In deze module-beschrijving staat zowel een overzicht van het algemene gebruik van CHECK voor nieuwe gebruikers van CHECK als de module specifieke zaken voor alle adviestool Fosfaatreductieplan- licentiehouders.
Het algemene gebruik van CHECK
Installatie CHECK
Om met de adviestool Fosfaatreductieplan te kunnen werken, moet een van de (of beide) versies (Offline of PC2Web) van CHECK op uw laptop/pc/netwerk geïnstalleerd zijn. Bij gebruikers van andere CHECK-modules is dit reeds het geval.
1.
|
Om met de adviestool Fosfaatreductieplan te kunnen werken, dient u de applicatie te starten en zich eerst aan te melden bij de applicatie.
|
2.
|
Vervolgens dient u via [BESTAND] -> [OPENEN ADMINISTRATIE] een administratie te openen of aan te maken.
|
3.
|
Na het openen van de administratie verschijnt het tabblad [CONFIGURATIE]. Op dit tabblad zijn een 4-tal blokken te onderscheiden, te weten:
|
|
a.
|
[Administratie gegevens]
|
|
b.
|
[Subadministratie]
|
|
c.
|
[Module geselecteerde subadministraties]
|
|
d.
|
[Actieve subadministratie voor de klant]
|
4.
|
Wanneer het een nieuwe administratie betreft, dient u altijd via de knop [MODULE TOEVOEGEN] de module [Fosfaatreductieplan] toe te voegen.
|
5.
|
Tot slot navigeert u naar het tabblad [GEGEVENS INVOER]
|
De adviestool Fosfaatreductieplan
Menu
De adviestool treft u aan onder onderstaand menu:
|

|
Tabblad [Fosfaatreductieplan]
Op dit tabblad kunt u de noodzakelijke gegevens invullen en wordt de eventuele korting/bijdrage direct berekent van de fosfaatreductieregeling.
Invoer
De invoervelden zijn roze/oranje gekleurd (zie figuren):
|

De afleiding of er sprake is van is van een grondgebonden of een niet gebonden bedrijf vindt automatisch plaats.
De invoer hiervoor kan ingegeven worden op het tabblad [Grondgebondenheid].
|

|
Knoppen
|
Onder de tabbladen staan een aantal knoppen. Welke mogelijkheden die u bieden hebben staat beschreven in deze instructie.
|
|