Installatie PC2web
|
Om met CHECK FA te kunnen werken moet de PC2web-versie van CHECK op uw laptop/pc/netwerk geïnstalleerd zijn.
Bent u reeds gebruiker van een andere CHECK applicatie? Dan kan het zijn dat CHECK Pc2web al op uw systeem geïnstalleerd staat.
|
Administratie starten
|
Administratie maken of kiezen
Vervolgens dient u via [BESTAND] -> [OPENEN ADMINISTRATIE] een administratie te openen of aan te maken.
Na het openen van de administratie verschijnt het tabblad [CONFIGURATIE]. Op dit tabblad zijn een 4-tal blokken te onderscheiden, te weten:
|
-
|
[Administratie gegevens]
|
-
|
[Subadministratie en werkjaar]
|
-
|
[Module geselecteerde subadministraties]
|
-
|
[Actieve subadministratie voor de klant]
|
Module toevoegen
Wanneer het een nieuwe administratie betreft, dient u altijd via de knop [MODULE TOEVOEGEN] de module [Financiële Analyse] toe te voegen.
|
Belangrijke opmerkingen
-
|
De module [Financiële Analyse] is tijdloos en hoeft dus voor alle jaren slechts 1x toegevoegd te worden.
|
-
|
U dient financiële analyses over alle jaren altijd in subadministratie 1 te voeren, want alleen daarin krijgt u Benchmark-cijfers te zien.
|
|
|