Algemeen gebruik Check

Vorige paginaHoofdstuk overzichtVolgende pagina

Installatie PC2web

 

Om met CHECK FA te kunnen werken moet de PC2web-versie van CHECK op uw laptop/pc/netwerk geïnstalleerd zijn.

Bent u reeds gebruiker van een andere CHECK applicatie? Dan kan het zijn dat CHECK Pc2web al op uw systeem geïnstalleerd staat.

 

Administratie starten

 

Administratie maken of kiezen

Vervolgens dient u via [BESTAND] -> [OPENEN ADMINISTRATIE] een administratie te openen of aan te maken.

Na het openen van de administratie verschijnt het tabblad [CONFIGURATIE]. Op dit tabblad zijn een 4-tal blokken te onderscheiden, te weten:

 

-

[Administratie gegevens]

-

[Subadministratie en werkjaar]

-

[Module geselecteerde subadministraties]

-

[Actieve subadministratie voor de klant]

 

Module toevoegen

Wanneer het een nieuwe administratie betreft, dient u altijd via de knop [MODULE TOEVOEGEN] de module [Financiële Analyse] toe te voegen.

 

Belangrijke opmerkingen

 

-

De module [Financiële Analyse] is tijdloos en hoeft dus voor alle jaren slechts 1x toegevoegd te worden.

 

-

U dient financiële analyses over alle jaren altijd in subadministratie 1 te voeren, want alleen daarin krijgt u Benchmark-cijfers te zien.