Wij kunnen, tijdens de telefonische ondersteuning, desgewenst met u meekijken of assisteren bij de te verrichten acties op uw PC of laptop.
Hiervoor is in CHECK een voorziening aangebracht in het menu 'Help'. U klikt dan op 'Ondersteuning starten'. Vervolgens wordt er een verbinding opgezet met uw computer door middel van een TeamViewer sessie.
Indien u CHECK nog moet installeren of wil CHECK niet starten, dan kunt u uiteraard geen ondersteuning opstarten via het 'Help' menu. U kunt dan gebruik maken van onderstaande link om de normaal meegeleverde TeamViewer versie te downloaden en starten.
Teamviewer (standaard)
ComponentAgro ondersteunt adviseurs door hen te attenderen, informatieopslag te organiseren en biedt vaktechnische helpdesk en specialistische support. ComponentAgro B.V. aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook als gevolg van beslissingen en/of handelingen gebaseerd op informatie uit onze berichtgeving. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt worden in enige vorm of wijze, hetzij elektronisch, door fotokopieën, opnamen, of enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ComponentAgro B.V.