Installatie/download van CHECK
Je vindt hier meer informatie over het installeren van CHECK, te weten:
Systeemeisen
Check kent de volgende systeemeisen:
Windows besturingssysteem*
Windows 10 of hoger
Windows Server 2012 of hoger **
DEP moet zijn uitgeschakeld voor de applicatie
...
Ik weet mijn wachtwoord niet meer
Waarvan weet u het het wachtwoord niet meer?
Deze website
Vraag uw nieuw wachtwoord aan via onze wachtwoord-vergeten-procedure.
CHECK OffLine
LET OP: Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
Uw gebruikersnaam en het wachtwoord kent ComponentAgro niet! *Raa...
Ik zoek een handleiding
Welke handleiding zoekt u?
CHECK: Gebruiken
De gebruikershandleiding van CHECK vind u:
Op onze website.
Na installatie van CHECK:
onder de [Windows startknop] → [Alle programma's] → [ComponentAgro] → [CHECK] → [Help over CHECK].
of in het pakket zelf on...
Melding: 7020 maximum index level exceeded.
Probleem
Bij het importeren van gegevens krijgt men onderstaande foutmelding:
7020 maximum index level exceeded.
Het gevolg is dat de import wordt afgebroken.
Oorzaak
De opslag van 'cache' data is corrupt geworden.
Oplossing
Kies in het menu 'Extra' voor '...
Data Execution Prevention (DEP) en Access Violations
De CHECK applicatie dient bepaalde instructies op het geheugen uit te kunnen voeren, welke in sommige (hardware) configuraties niet worden toegestaan wanneer Data Execution Prevention / Preventie van gegevensuitvoering (doorgaans aangeduid met DEP) is geactiveerd...
Op welke apparaten werkt CHECK
De applicatie werkt op desktops, laptops en tablets, waarop het Microsoft Windows besturingssysteem is geïnstalleerd, waarbij de geïnstalleerde Windows versie het uitvoeren van 32-bits applicaties moet ondersteunen.
De technische ondersteuning en garantie dat...
Ik wil ondersteuning op afstand
Wij kunnen, tijdens de telefonische ondersteuning, desgewenst met u meekijken of assisteren bij de te verrichten acties op uw PC of laptop.
Hiervoor is in CHECK een voorziening aangebracht in het menu 'Help'. U klikt dan op 'Ondersteuning starten'. Vervolgens...
Ik kan in CHECK geen nieuwe administratie meer aanmaken
Waarschijnlijk is uw administratie-tegoed op!
Hier treft u meer informatie aan om dit vast te stellen en eventueel op te lossen.
Kijk naar het aantal vrije administraties
Binnen CHECK is het maximale aantal administratie wat u mag gebruiken gelimiteerd. Of di...
Een administratie is vergrendeld
Met welke versie van CHECK werkt u?
CHECK PC2web
Een collega heeft momenteel de administratie in gebruik. U kunt dat zien de de lijst met administraties, in de kolom Gebruik
Een collega heeft de administratie momenteel naar offline gehaald. U kunt dat zien d...
Kan Ik mijn CHECK administratie delen
Met wie wilt u samenwerken?
Uw klant
U kunt via CHECK samenwerken met uw agrarisch klanten. Uw klant kan:
in dezelfde subadministratie werken of meekijken als u;
in een andere subadministratie werken.
Meer weten?
Bel ons of gebruik het contactformulier....
Mijn CHECK-gegevens moeten naar een nieuwe PC/laptop
Met welke versie van CHECK werkt u?
Offline-versie
bekijk de migratie-instructie van CHECK offline in de installatie-instructie (hoofdstuk 4)
zorg dat u beschikt over de oude laptop (of de database van CHECK) totdat u over de nieuwe PC/laptop kunt beschikken...
Wat is nummer van de helpdesk?
0186-622220
In 4 stappen gegevens importeren in CHECK
CHECK importeert steeds meer gegevens. Dat tot tevredenheid van veel gebruikers. Wil jij dat ook? Volg deze 4 stappen:
De 4 stappen
1. Machtiging bij RVO regelen
Ga naar: machtigingen (Ga naar: Mijn machtigingen mijn.rvo.nl)
Kies: registreren en beher...